KISAH PERMATA HATIKU


::KISAH PERMATA HATIKU ....Mama Luv u All::

Friday, March 16, 2012

Candylicious

cuti sekolah tak de kemana. saja bawak budak2 jalan2 n tgk wayang, kat One Utama

.Banyakkkk candy comey2..
terpegun tgk banyak sgt geguler.
kegemaran..M &M
Adek tak kasik akak interprem. haipppp!
senyum simpul

Lokasi : Candylicious, OU.
Jom borong cekelat!.

Friday, March 9, 2012

Smart lah sangat

Dua hari lepas ke hujan sepanjang malam smpi ke pagi tak henti2?

Dan disebabkan banjir, terowong smart
abes tutup 2 hari. Cik abg aku leh lak gatal ajak naik kete. Malas nak rempit katanya..

Kuar cam biase, kol 11pg baru smpi opis. Sampai kalau selamat di hantar depan opis tak pelah juga..berbaloi la kan..ni takkk. Setengah jam je kat depan tol sg besi tak gerak2. Pastu cik abg ckp patah balik. Nak anta i kat sg besi je naik lrt. Oklah.. Apa2 jelah jam dah kol 9 kat situ. Otw nak pegi nmpk dr silk hiway tu bersusun kete dari mines ke kl. Lrt sh besi pon fail. Ok.. Balik tukar naik motor, dah byr tol nk smpi lencong umah i. Cik abg ckp cheras lancar via board lalulintas yg gantung2 kat jalan tu. Terussss je masuk jalan situ. Sampai tol batu 9 cheras. Amekkk kauuu!

Menanah bontot i dlm kete, apa pon tak buleh. Pasrah aje lah. Klu terus ke kl tak tau kol bape smpi. Cik abg soh i el je.

Last2 soh anta je lah kat lrt berdekatan. Dekat opis dia tu..naik la lrt. Sekejap je dah sampai. Merasalah less hour berganda harini.. tension je rase.
Kalau terus balik amek motor kan senang. Tak de buang2 masa je kat jalan. Tak tau lah sapa yg tak
Smart. Terowong ke org yg tak
Smart.huhuuu

Sunday, March 4, 2012

Coconut grove, PD

Minggu ni ke Port Dickson lagi. Kalu ni pegi sama kuarga belah cik abg. Patut nak pegi ujung bulan mac ngan dorang. Mggu ni pegi sama kaum belah kajang, tapi ada sebab tak dapat dielak kan..kita kasik tukarrrr. Tak cukup korem kekdahnyaa.

Best tau.mak mentua i msk lemak cili api udang sama kulit rambai. Pestime menantu dia makan. Rase nak tala satu tupperware tu sama seperiuk nasik. Ahahaa. Terus lupe cabaran Bmi yg baru mule mggu lepas. Hiks.

Aku buat spegeti je. Request dr irfan. Sekali tersalah beli yg halus. Acik kata tu angle hair. Hahaaa..hentam je lah labu.. Sedap jugak, kecil kurang muak!

Yg gumbira adalah budak2 le..Berkubang tak hinggat. Jgn sok ada yg demam udah.

Nnt kita pegi lagi ye anak2.. Mak long setakat PD je lah. Korea tak lepas nak pegi.. ;D

Gambar pon tak amek byk. Cam susah lak nak bawak ke hulu ke hilir. Tak de sapa lak nak jaga.

Ada yg ni je. Masa budak2 dan mak budak yg tukang amek gmbr ni teruja nak terjun tiruks.

Oh lokasi weols adalah di Coconut Grove atau dulu2 Tanjung Tuan.

Thursday, March 1, 2012

Abg jumpe dentist

Dah lama peram gmbar ni. Abg irfan pegi dentist. Tak takut, malah tak sabar lak dia. Adek pon sama nangis lak tak dapat menampal gigi dia.

Gigi abg ni tak sempat2 nak tgk dunia. Gg susu ada lagi. Terkepit terus gusi abg. Tu yg kene pegi cecepat tu..

Suker la klinik ni, dah le cun deco dia. Ala2 spa pulak. Siap kasik dgr mp3 ngan pki spek. Tak nak silau lah kan. Tp budak2 teruja la, cool lah konon kan..hehe..

Janji anak i tak takut jumpe dentist. Iman dental care kat seksyen 7, bangi. Docnya pon best!

Result darah adek dah dapat. Alhamdulliah, semua normal.. :)