KISAH PERMATA HATIKU


::KISAH PERMATA HATIKU ....Mama Luv u All::

Sunday, May 27, 2012

Sunday, May 20, 2012

Sukaneka adek

Sabtu ada sukan sekolah adek. Kol 8pg dah terpacak kat sekolah seksyen 7, bangi.

Adek masuk acara pimpin si buta. Tergelak mama nengok. Yg celik pon lari lembap apatah lagi yg jadik si buta tuh. Haha. Adek le jadik si celik tuh. Dapat no 4 terus. Hahaa

Adek dapat umah kuning. Acara lagik satu carik gule dlm tepung. Adek tak reti tiup tepung tu. Haha. Last2 dia kuis2 je. Yang ni team adek menang tempat ke 2.

Hari panas sgt. So mama pon x tunggu sampai abes. Agak2 cikgu lepa pandang terus lah kami susup beredar, lg pon en abah demam.

Thursday, May 17, 2012

Lawatan sekolah

Harini abg irfan ada lawatan ke klcc, petrosains sama zoo negara..

Semangat dia bangun pagi tadi. Ingat mama kang leh la intip jap pepagi tu. Tp tak sempat lak. Ada kerja urgent pagi ni, n diskusi.. Lama lak tu diskusi!

Malam ni tak bermaya lak abg irfan. Makan kopok, tp mata pejam. Penat sgt la tuh gamaknyaaa. Comeyyy! Mama pon syiok jugak, tak de terpekik2 gadoh ngan adek dia ;)

Dah... Jom titon!

Sunday, May 13, 2012

Untukmu ibu.

Jumaat pagi. Sampai opis mcm biase le, punggah beg i. Sekali tanjat mama...

Dapat kad sempena hari ibu dari akak ain. Tah bile dia letak pon tak tau. Hehe

Terus rase nak meleleh.. Begitu gigih dia.. Sebelum tu, dia kasik aku adiah dah. Wpon murah... Niat tu yg penting. Mama sayang anak2 mama.. Walaupon mama kadg2 emosi sama kalian.. Hakikatnya.. Mama sayang kamuuu !
Klu boleh tak nak hampa kan permintaan anak2.. :)

To kakak ain, abg irfan n adek..

~Semoga jadik anak yg berjaya di dunia dan akhirat. Aminnnn~

Buat emak, sayang mak! Hari2 adalah hari ibu.

Oh mak buat kuih sagu simbah santan sama gule merah.. Mggu lepas i ada ckp tingin nak makan, hari ni i pegi umah mak, mak gigih buatkan. Terus tekak rase lega dapat melepaskan tekanan.
Hehee






Sunday, May 6, 2012

Ya'aauuwwwww

Yawwww!!!
Hehe malas mau ups la skang.
Rajin ups bukan2 ajer.. Hehee
Ok le. Tu je la xde modal ;)

Layan gambar je lah ye..
Ada gmbr lama. Gmbr dorang kecik2.
Rindu sangat tgk dorang kecik2..... :(