KISAH PERMATA HATIKU


::KISAH PERMATA HATIKU ....Mama Luv u All::

Sunday, July 22, 2012

Irfan - Hulk

Kelakar
Irfan yg soh upload gambar dia.
Siap tolong picitkan kepala mama "bodek!"
Hahaa

Ok2 mama masukkan yer..
Gambar pon dia yang pilih.

Mamat ni.. Kalau g jalan, dia lak yg terlebih soping.
Ada je dia mintak, dari umah janji tak nak beli apa2..
Dah sampai, jumpe yg dia berkenan, xdapat.. Muke muncunggg 18"
Adoihaiiii le ipannn!

Sayang adek dah makin besar:)

Adek manda dah makin besar.
Tapi kerenah cam baby2..
Pagi2 nak pegi sekolah, klu xbetoi , mmg hazab la dgr lalakkan dia. So mmg layannn kan aje, mandi pon soh mandikan dia ala2 mandi baby, siap mandi flm pangkuan mama lak tu! Lempang kangg!

Sejak ada flexi hour ni, ok sikit..
Kalau dulu, nk menyampai kol 8 am,
rase sgt stress!!
Walaupon nama register kol 8.30am. Tak jugak sampai ontime. kol 9 am jugak sampainya.. Janji balik kene cukup 8 jam bekerja. Cukup ke??

Adek pon dah terpisah tilam sama mama.. Dah joint akak n abg dia pya tilam..sunyi lak mama. Kalau tak tu, sedap je mama peluk2 dia, dia pon sondol2 mama. Skang x dah, klu terjaga tengah malam, mama yg pi sondol2 dia. Rase nak angkut atas tilam mama balik :p

Xpelah, mb satu proses pembesaran la tu kan. Pasni mmg cadangnya nak pisahkan bilik tido lak.. Sampai bile nak berhimpit2 satu bilik ngan mama n abah kan. Akak dah 10 thn pon. Mmg layak la sgt duduk bilik sendiri..
Insyaallah, klu dapat raya ni kemaskan bilik dorang, cat lelawa sikit.. Baru nak kot tido bilik masing2.

Rindu bau baby2. Tp klu nak baby... Mmg malas dahhh. ;)


Sunday, July 8, 2012

Untuk dia

Lama giler mendiamkan diri..
Masa pon tiada utk mengupdate..
Citer pon citer yg sama..
Nnt lah..akan mencari masa jugaklah utk semadikan memori indah bersama kuarga.. :)

Untuk dia..