KISAH PERMATA HATIKU


::KISAH PERMATA HATIKU ....Mama Luv u All::

Thursday, August 9, 2012

Memang mengantuk ke?

aishh..kejap je nak ujung pose dah
apa lagik tak settle? Baru settle semua barang anak, barang bapak. barang mak lamaaa dah siap
hehe (tak sonoh mak dia, teruja nak raya ker?? )

kuih tahun ni tak byk beli, 2 3 jenis je, standard le tiap2 tahun. Mata ni asek mengantuk jelah. mmg ke camtu? tp takdelah smpi tersenguk2 kepala kat keyboard..hehe
cume bile perang mata tu, sakit smpi kepala lak rasenya. Badan pon lemah je rasenya

bangun sahur, mmg tak tido lah terus, basuh baju semua, sidai n lipat. Minggu ni sibuk mendobi baju raya dorang. Adoii..lemas ngan baju je i rase.
ngan yg pki hari2 ngan yg nak pakai raya pulak
tu yg ngantuk tak cukup2 tido tu..hehee
org tak cukup tido sbb beribadah tak polah kan..ni sibuk tak apa2 tah..
huhuuu..

oklah rase nak lelap jap kat meja nih ha.
jgn kang bos dtg ketuk meja sudahhh
 :)








Wednesday, August 8, 2012

Meh sini ahkak nak kasik ceramahhh

Ok sang laki.. Tolong ye, jgn dok hentam kat bahu isteri je. Bile tak layan muncung 20thn. Cer tolong hari2 kerja harian tu, mesti dapat 'habuann'.

Kannn?