KISAH PERMATA HATIKU


::KISAH PERMATA HATIKU ....Mama Luv u All::

Monday, March 2, 2015

Knock knock

Cuti baru ni melepaskan lelah kat IKEA. Ahad, lama sgt rasenya tak berjalan2 menghiburkan diri. Alah, kdg bukan nk beli belah sgt pon. Cam nak ada masa sekeluarga. Cadangnya nk la jimba2 sabtu. Ahad nk lepak2 kat umah je. Plan lain jdk lain.
Sabtu si abahnya nk pasangkan ekon kat bilik abg Irfan. Ingt lepas tu leh la pegi jalan. Tp faham2 je la. Bile dah drill dlm bilik, kesannya kene la mengemasss.. bilik master tu ekon dah selow sgt. Lama tak serbis juga tu. Dah siap semua keje.. kene pulak bukak cadar semua katil2. oihhh.. mendobiii kain pulak tak abes abes. Last2 malas. Dah la.. duduk umah jelah. Emak pon xbape sihat sabtu tu, ceri beri. Risau jugak kalau org tua sakit kan. Pegi melawat mak jap. Tak lalu mkn nasi katanya. Mak nk mkn kfc dia kata.. hiks.. oklah mak..mlm tu belikan kfc, makan ramai2 kat umah mak.

Ahad tu lepas cari brg umah, Ain lak mintak beli bj kemeje putih. Sekolah ada buat program mentor mentee..mcm2 kan sekolah ni.. nk tak nk kene la sedia kan..

Kepala pon cam sakit je lg ni. oh smlm pagi tido tertibe je rase nyamuk hurung kat telinga. pastu terus masuk dlm telinga. tak lama tu terus sakit pala. pasal ek? nyamuk gigit2 organ dlm telinga ke ape..haha

layan gmbr xbape nk ada ni ye.