KISAH PERMATA HATIKU


::KISAH PERMATA HATIKU ....Mama Luv u All::

Tuesday, June 9, 2015

cuti sekolah - wayang

haluuuu....

adehh buhsannn..
cuti buhsannnn..
keje pon buhsannn.. opsss..

sian anak2 gue tak ke mana pon cuti nih.
smlm pon saja la cuti, ingt leh la mencecah kaki ke Melaka ke Jumaat tu.. sampai masa mcm malehh je.. landing atas katil lg besttt..

Sabtu tu jela bawak anak2 tgk wayang.. lama tak tgk wayang. plus aku pon bukan kaki tonton sgt pon.. tgk wayang malam kat IOI ..ramainya manusiaaa.. sabit sbb anak jela. klu aku sesaja.. malehhh.. Saja amik malam, sbb siang kasik mak bapak korang cass mata. hihii...

Tgk citer psl gempa2 tu.. apa tah tajuknya. menakutkan pulak la. Dah la kat Sabah pon gempa kan.. rase takut je tengah-tengah tgk wayang, kang bergegar ke ape ke. ishh mintak jauh.

ok lah malas pulak nak bebel2. layan gmbo kenangan ngan anak2 sabtu lepas.

penatt.. tah ape penat tahh..

No comments:

Post a Comment